Vand aparat foto de culoare roșie discromaților interesați


Sehr beschäftige Damen und Herren von EG Electronics
aka
Eg-electronics
http://www.eg-electronics.com/

So wie es aus sieht, meine neue Canon IXUS blabla scheint gut zu sein aber eure „Kunden Service“ ist scheisse (beliebte Deutsche Wort). Ich habe ein „Rot“ bestellt und sie haben mir ein „Silber“ geliefert.Ich freue mich dass sie verkaufen keine Schue.
Aber trotzdem, anstatt die blöde Meldung:
„ von Ihnen bestellten Farbe leider nichtmehr lieferbar war´“
bitte denken sie nächstes Mal daran dass einige Kunden wollen sogar WÄHLEN , auch wenn es geht nur über die Farbe. Manschmal „sehr schnell“ reicht nicht wenn man online kauft. Informieren Sie eure Kunden vorher genau „ die gewunschte Obiekt gibt es nicht mehr in diese Farbe“. Manche sind Geschänke , und man möchte haben was er bestellt hat
Danke


vs

Traducere: a sosit aparatul foto Canon Ixus 220 HS de culoare roșie pe nuanța argintiu. Nu-i nimic, noi sa fim sănătosi.
Inițial am vrut să-l trântesc trimit înapoi dar pierdeam timp si bani eventual. Am citit că firma îți returnează banii dacă nu esti multumit si cu asta basta. Nu cred că era mare filosofie sa aibă un site care sa arate ce produse sunt „out of disorder“. Ma scuteau pe mine să văd verde si rosu în fața ochilor cu tot cu stabilizator de imagine. Timpul de livrare nu ma interesa asa de mult, ca mai e pana vin paștele cailor . Toti bewerterii scriu „sehr schnell“ tzoc-poc 5 stele . Așa , și?

Just in case,povestiți-mi experiențele neplăcute pe care le-ati avut la cumpărături virtuale ca să mă mai răcoresc.

Similar Posts

56 Comments

    1. Sa stii ca in Romania nici eu nu fac cumparaturi pe net
      O singura exceptie am facut, ba nu….doua. Odata carti si odata bijuterii handmade. A fost ok, am avut noroc probabil sa dau peste oameni potriviti

  1. hmm..experiente neplacute..in general au fost ok….aacu o rochie ..ce pe site arata exraordinar ,,.material bun si asa mai departe. se spune ca au marimea S si L , eu am cerut S, dupa care au venit cu o scuza penibila..ca de fapt e marime universala..ca sa nu mai zic ca dantela avea un defect.una peste alta..am renuntat si am dus rochia la modificat..ce sa i faci….
    in rest eu fost exp. ..pozitive..dar imi place sa mi fac cump de pe net. esti protejat si daca nu iti place le poti trimite inapoi ceea ce e grozav.:) pana la urma!:)

    1. Nasoala experienta cu rochia….marime universala? Puteau foarte bine sa-ti trimita un saculet de material XXL si s-o faci tu cum vrei.
      Vezi, de asta nu-mi cumpar never ever haine de pe net..Trebuie sa le simt, probez, miros 🙂

  2. am comandat o carte prin curier pe care vroiam sa o fac cadou. Nu mi-a venit prin curier, dar, in schimb, mi-a venit prin posta de 3 ori.

    comandat memorie de 2gb DDR3 , mi-a venit memorie DDR2 (care-i depasita de cand era mama fata), evident, incompatibila cu calculatorul meu. Important e ca am aranjat cu o firma din zona si am dat-o la schimb pentru un DDR3 + diferenta.

    vroiam sa-mi comand manusi pentru bicicleta de pe net, erau peste 50 lei singurele care-mi placeau. Am gasit azi in oras cu 15 lei si sunt mult mai bune decat ce am vazut pe net.

    Dar, mi-am cumparat si multe lucruri de pe net la care nu am ce sa comentez 🙂

  3. Am avut si eu o neplacuta experimentalizare vitruabila cu un furnizorit de productionalitati electrodomesticoase, ca sa ma exprim mai elegant.
    Am tunat, am fulgerat, m-am certat cu furnizorul dracului, dar am trecut peste (sau pe dedesubt, nu mai tin minte).
    Daaar….
    Am intrat pe blocul lui Ciupanezul Aici Eu Fac Legea, am povestit acolo ce-am patit si, printre altele, am spus ceva in genul: “la cum evolueaza calitatea serviciilor, cei de la emag tind sa-si schimbe numele in e-magari”.
    Surpriza a venit din partea Ciupanezului Aici Eu Fac Legea, in sensul ca peste cateva zile a deschis un site care se cheama “emagari” punct ceva.
    Hapi, tii minte cat caz faceam eu de copyright pe un forum oarecare? Iata ca mi s-a intors cu varf si indesat. Nu copyright, dar nici macar un “merci” nu am primit. Asta ca sa nu mai pun la socoteala jena pe care am simtit-o la vederea acelui site, stiindu-ma autorul moral al e-magariei.
    In nici un caz nu am vrut ca expresia mea sa fie folosita in acest fel, dar nu am mai zis nimic si am incetat sa mai vizitez blocul Ciupanezului Aici Eu Fac Legea.
    Experienta asta mi-a adus un gust mai amar decat o comanda neonorata la timp.
    Buyaka.

    1. Stiu blogul Ciupanezului, il vizitez din cand in cand , schimbam politicos comentarii

      Da, stiu cum e cu copypaste-ul si ce parere ai despre asta. Probabil ca trebuia sa ii atragi atentia pe site , eu asa as fi facut. Cred ca-mi amintesc de e-magari……..Deci tu esti behind:)

  4. Eu am păţit-o cu o hotă pentru bucătăria cea nouă pe are tocmai o terminasem de renovat. Odată cu schimbatul mobilei, am zis că merită şi o hotă pusă în locul rezervat. Dau comanda, primesc un telefon: ştiţi, scria că e în stoc, dar de fapt nu e… Puteţi aştepta trei zile? Da, pot! (că şi-aşa mi-era lene să o car din showroom). Apoi vine. Nu eram acasă, era doar doamna mea. O desface, o întoarce pe toate părţile şi constată că nu era metalică, nichelată, ci cu un strat alb de vopsea (care se dădea jos, fiind un fel de abziehbild, dar agentul uitase să-i spună acest detaliu). Dar certificatul de garanţie – ia-l de unde nu-i! Telefoane, explicaţii, până la urmă am ajuns la soluţia definitivă: băh, băieţi, ia să vină la mine un agent de la voi cu hota comandată în dinţi, că nu vă dau niciun ban! (era cu plata ramburs). Până la urmă s-a rezolvat, apoi am aflat că un anume goguţă de la expediţia lor a rămas fără loc de muncă. Ce să-i fac, că nu l-am pus eu să le încurce?!
    Dar asta s-a întâmplat o singură dată. Tot de la ei am luat şi lucruri mai fiţoase, pe care am dat o grămadă de bani şi n-am avut nicio problemă. Depinde cum ai norocul când dai comanda… 😀

    1. Da, stiu si eu ca depinde de noroc. Mai stiu si ca altii au fost multumiti de calitatea serviciilor dar na….nu m-am putut abtine
      Nu-ti dai seama cu cat elan am asteptat aparatul ROSU. Si-apoi m-am tot gandit: da de ce nu mi-au trimis albastru? De ce chiar silver :))))

      1. Cred că ăsta a fost “norocul” tău. Dar cred că data viitoare nu o să mai fie aşa, o să vezi! 🙂

      2. ei voiau sa te personalizeze, erau gata sa te faca om, pentru ca tu esti anonima 🙂 si tu Nu si Nu. ei incercau sa-ti faca o viata originala si tu refuz, dorinta de a ramane in umbra… nu vezi cat de mult isi cunosc ei clientii? le stiu si gandurile nerostite si numele de cod… 🙂

  5. Cred că sunt singura de le aici care nu am avut probleme :-S și fac destul de des cumpărături online, pe site-uri de la noi, din Europa și America. Cred că sunt doar norocoasă :))

  6. hmmm. eu nu prea fac cumparaturi online. sunt mai de moda veche :))
    eu ma duc in magazin, pun ochii pe ceva si-l cumpar. prostia mea este ca nici nu ma obosesc sa mi iau certificatul de garantie. da stiu….prost obicei, dar nah..nu am avut patanii de genu.

  7. Eu rar de tot am comandat de pe net si am nimerit bine de fiecare data…
    Dar te intreb, dincolo de culoarea aparatului, de ce nu ti-ai cumparat unul mai performant? Un bridge, de ex., care-i un pic mai mare si un pic mai scump, dar imaginile arata altfel… Sapuniera, tot sapuniera ramane. Atata ca o poti pune usor intr-o poseta sau intr-un buzunar, incearca sa faci poze noaptea cu ea fara blitz si apoi mai povestim:))

    1. Sa-ti explic:)
      E ca si cum ti-ai lua tu pantofi de la Zara si eu te intreb “da de ce nu ti-ai luat de la Hugo Boss ca au un design grozav. sunt impermeabili si se gasesc in mai multe culori. Pielea e mai fina dar se curata usor si costa putin mai mult atat……….”
      Raspunsul e: nu sunt pasionata de fotografie. Cu aparatul pe care l-am avut pana acum (tot sapuniera) am fost multumita. Sa fie mic si sa incapa intr-un plic alaturi de telefon
      Dincolo de asta, a fost cadou si n-am vrut sa aleg ceva prea scump.

  8. Am cumparat foarte multe lucruri de pe internet, in special electronice, jocuri pc, diverse accesorii. Am fost foarte multumit de ele, erau exact ceea ce prezentau pe site, preturi bune, promptitudine. Singurul aspect neplacut a fost, mai mereu, livrarea curierilor. Niciodata nu au venit in intervalul specificat de mine, desi iti dadeau aceasta posibilitate, iar o data a venit chiar si in alta zi decit cea programata. Dar asta nu afecteaza calitatea comertului electronic, de care eu sint foarte multumit si il consider foarte util. Imbracaminte, incaltaminte si alimente nu cumpar niciodata de pe internet, acestea trebuie analizate fizic inainte de achizitie.
    Hapi, sorry for you!

    P.S. Ca o gluma, poate s-au gindit ca tot o sa inrosesti oua de Pasti si aplici si aparatului aceeasi procedura!

    1. Aici livrarea merge foarte bine prin DHL , rar de tot sunt probleme.
      Ai comandat azi ceva din Austria si poimaine dimineata ajunge. Stii dinainte care sunt taxele, platesti online la comandarea produsului iar multe sunt cu transportul inclus
      Da, o sa-l pun in vopsea de Paste 🙂

  9. Hapi, avem 2 Canoane negre, tot comandate on line… Frankly speaking, îmi place rosu’ tau, serios. Brunetelor le sta bine cu rosu, e culoare ce poarta noroc, sa-l folosesti sanatoasa si voioasa! 🙂

    Comandam pe net de peste 10 ani, în care am avut 2 surprize neplacute, dar s-au rezolvat, prima dupa 2 saptamâni: anu’-trecut, un TéVé-plasma Philips, primele 2 aveau defecte diverse, al-3-lea merge “zeiss”(sic!) si recent o pereche de TBS(sport-shoes, 85 euros!) NEGRI, ale caror gauri metalice cu zimtzi “despicau” sireturile! Trimisi înapoi pe cheltuiala lor, primit dupa 3 zile una pereche ALBA! 😀 Am decis s-o pastrez, cum vine vara… 🙂

  10. eu am vrut bicicleta rosu-gri de ziua mea, culoare din catalog, comandă în magazin şi mi-au adus alb-roz închis, de parca aş avea 14 ani să-mi placă rozul :((((

    de pe net comand rar, dar n-am avut niciodată neplăceri

      1. mănuşi, da
        nu-s nu ştiu cât de speciale, dar au două opţiuni: cu degtele la vedere sau fără

        cască, nu … am căzut destul cu snowboardul cât să nu mai fi rămas mare lucru de accidentat la cap 😀

        în schimb am coş mobil – îl pun la biclă, ajung la piaţa, scot coşul, fac piaţa, reataşez coşul, ajung acasă, scot coşul, pun cumpărăturile în frigider şi tot aşa

  11. eu nu fac cumparaturi asa , dar e bine de luat in seama si experientele altora in astfel de cazuri , poate am sa cumpar si eu asa 🙂 😀

    1. Merita in cazul in care diferenta de pret (comparand cu marfa din magazin) e palpabila 🙂 Altfel nu prea vad sensul cumparaturilor pe net
      Bine, sunt produse hand made de exemplu, pe care doar acolo le poti comanda.

  12. ce ciudat am scris – cu degetele la vedere sau fără :looool:
    deci, se vede că am căzut cu snowboardul

    adică pot să ascund degetele în mănuşă să nu-mi îngheţe pe ghidon sau pot să le scot la aer

  13. – Am comandat niste carti, cu reducere 50%, la care mi s-a oferit conform sistemului lor o reducere suplimentara ca eram la prima comanda. Asta mi s-a parut ciudat de la inceput, de obicei reducerile nu se cumuleaza.
    Anyway…cand mi-a ajuns comanda am observat ca s-a luat in considerare doar reducerea de 50%, dar ce a fost neplacut era ca din pachet lipseau carti pe care le comandasem. Nu m-a anuntat nimeni ca nu sunt in stoc, ca nu le au, etc, pur si simplu au trimis coletul cu ce au avut in stoc. De obicei se suna clientul si se anunta, mai ales daca cartea aparea pe stoc pe site.
    – La alta comanda online, de data asta de pe un site de produse handmade, mi-a venit inelul comandat la care se vedea clar la suprafata lipiciul maroniu – nu se poate purta, se vede oribil lipiciul ala. Bineinteles ca in poza inelul parea impecabil.
    – Am comandat o pereche de sandale tip gladiator de pe un site. Cand au ajuns am fost neplacut surprinsa de greutatea lor – erau extrem de grele, de-abia daca reuseai sa mergi cu ele. Si eu le luasem ca erau plate, ca sa merg usor. Dar nu e vina lor aici…e a mea, ghinion. 🙂

    1. 1. Exact asta ma deranjeaza si pe mine. Sa comanzi ceva si sa iti trimita produsul pe jumatate sau cu mici modificari. Ca in cazul cartilor: pai tu le vroiai pe toate si de-aia ai comandat la ei ca ti le livrau, teoretic. Dar daca ei iti trimit doua carti in loc de 4, tu vei mai comanda in alta parte si vei plati alte taxe…Urat. Sau poate ca erau cadou, moft, nu conteaza
      2. De ce nu ai returnat inelul sa ceri banutii inapoi……
      3. Ultima clar e vina ta :))) Papucii trebuie luati din magazin, cantariti, mirositi, admirati….si daca te indragostesti, ii pui in cos 🙂

  14. eu cu o rochie am luat-o, nu gluma. m-am masurat de tz ori de sus pana jos, am vizualizat tabelul lor de marimi, am dat comanda cu mana tremuranda…ce sa zic, pe site rochia arata super, parea genu’ office dar dragalasa si ma si vedeam dand ceatza la job. a venit dupa aproape 3 saptamani si cand am deschis coletul, sa mor, nu alta: rochia arata oribil, material prost, sifonata si kicioasa pe deasupra. la umeri si la talie prea mare, la sani plesnea. am fost la croitor, alti bani, timp dar rezultatul e cumva, nu-mi vine s-o port, n-am cui s-o dau asa ca zace in dulap. de-atunci online cumpar doar carti si produse farmaceutice pentru ai mei.

      1. ha:) sunt de toate, depinde ce trezesti in mine. de regula sunt repezita si energica, n-am de ales, am job, copii mici, sot care trebuie bibilit, parinti si prietene zapacite. dar iubesc confortul, linistea si oamenii haiosi. iar la faza cu sanii, alapteaza tu copii macar cate-un an fiecare si sa vedem ce iese din decolteu:d

  15. Sa-l stapanesti sanatoasa, Hapi, e tare frumusel(cel rosu, zic, sper ca a ajuns pana la urma). Sa ne incanti cat mai des cu fotografii facute cu el.
    Eu nu am avut astfel de intamplari pentru ca nu am comandat niciodata online. Si nici nu intentionez. Cum spuneam si alta data pe blogul tau, sunt de moda veche. :))

      1. Am citit si eu articolul. 🙂 Insa iata ce-mi scria Hapi pe un articol mai vechi:
        “Asa ca maine probabil il trimitem inapoi, poate mai dureaza o saptamana pana mi-l trimit pe cel bun.”
        Mi-a dat de inteles ca l-a trimis inapoi pe cel argintiu si il astepta pe cel bun(cel rosu).

      2. Cum am zis….nu l-am mai schimbat. Pentru ca cei de la firma au aratat un dezinteres total. anuntandu-ma sec ca nu au culoarea si nu o aveau nici cand am comandat. Daca l-as fi trimis inapoi ar fi virat banii, eu as fi asteptat pana intrau 2-3 zile, apoi as fi cautat altul rosu……..
        Cum spune Lilly, o sa-mi iau husa rosie 🙂

        Garg, Nice e printre cele mai atente comentatoare (cititoare) bloggerite 🙂

  16. ghinion de nesansa, vorba aia 😀
    cumpara o husa rosie 🙂
    stiu ca emare dezamagirea cand iti doresti ceva si primesti altceva 🙂
    in ultima perioada am comandat de pe net diverse lucruri, doar taxele curierilor m-au dat pe spate, in rest………totul a fost ok 🙂

Leave a Reply to Cristiana Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *