Jolidon vs Triumph

Oare ce am vrut sa cumpar?……. Site-ul firmei de lenjerie Jolidon

http://www.jolidon.ro/

Muzica. Ati intrat vreodata pe un site si vi s-a inmuiat mouse-ul la auzul vreunui tril? Mie nu. Lumea pe internet cauta informatii, citeste, se uita la pozele produselor. Daca vrea sa asculte muzica isi muta cortul pe youtube. Ce sanse sunt ca tu , un furnizor de servicii sa nimeresti melodia preferata a 23,2 % dintre potentialii vizitatori? Cracanat de mici.

Imi plac foarte mult produsele Jolidon raportat la calitate pret, dar ma dezamageste prezentarea produselor in mediul virtual. Dupa doua minute – clandestin -click-lenjerie- click-colectia de primavara, vara- click- basic-click- mai “marketing manager” caut chiloti , nu vreau sa-mi ghiciti in tarot. Ia uite ce site are inamicu…..

Triumfa pentru ca e simplu.Practic.  Triumph

http://www.triumph.com/ro/ro/41.html

Intrii, te descalti si te intreaba la usa ce vrei: sutiene , chiloti sau bodyuri? Foarte simplu si elegant.

Dupa ce alegi , iti afiseaza pe toata pagina produsele si descrierea . Nu fugi cu cursorul dupa modele ca la golf dupa mingiute.

Minusuri la amandoua firmele ar fi ca nu vad preturile……Le-ati pitit bine? Va e teama ca ne scuipam in san si renuntam la sutiene?

“Competitia”  este doar virtuala. Nu stiu care dintre firme are un succes mai mare dar daca  prezentarea pe rafturi e ca  pe internet….banuiesc cine iese in profit .

Citeam pe un blog despre sictirul cu care servesc unele angajate in magazinele Jolidon……Eu nu prea am experiente de povestit pentru ca in magazinele Jolidon intru, ma uit 215 minute, pardon 2 minute……..imi aleg ce e de ales, probez ce e de probat si abia apoi ma uit la doamna care mi-a pus eventual cateva intrebari sau nici nu m-a bagat in seama.

Apropo de asta, cea mai frumoasa , eleganta si de bun simt adresare catre client este : “Va pot fi de ajutor ?”

“Nu multumesc, daca am nevoie de ceva  , va anunt”

Si cam atat. Nu e necesar ca cel/cea din spatele tejghelei sa stie din prima ca tu cauti rosu nu verde, ca porti A  la sutien si XXL la slip, ca e noaptea nuntii sau ca tocmai divorteaza (amantul tau si se muta la tine) .

Da, am auzit si de-astea pe cand incheiam bretele prin cabinele de proba………..

So, have fun la shopping.

Similar Posts

6 Comments

  1. Am intrat si eu pe site-uri din astea cu ” muzica de lift ” unde fugeau imaginile intr-un slide show ca ciresele de la automatele din casino. Enervant.
    Lenjeria de corp imi place ori neagra ori alba. Detest rosul ( aproape in orice ).
    Ma seaca vanzatoarele care se tin scai dupa mine prin magazin, aducandu-mi haine sa le incerc, ating, privesc, fara sa le fi cerut eu asta, care isi ofera opiniile cand probez ceva fara sa fie intrebate si care ma intreaba daca sunt ok de 100 de ori cand sunt in cabina de proba. De obicei cand dau de asemenea “comerciante”, ies din magazin una doua. Le inteleg ca lucreaza si pe comision (majoritatea) dar nici sa ma frece la melodie din 2 in 2 minute.

    1. Pe mine cele care imi propun sa testez lucruri nu ma deranjeaza insa unele schimba repede placa daca au impresia (sau vad deja) ca nu ai de gand sa cumperi. Asta e…..peste tot e la fel. Chestia cu muzica pe siteuri nu o inteleg, am crezut ca numai pe myspace si hi5 la profilurile adolescentilor se mai “poarta” asa ceva

  2. Jolidon, nu am nimic de la Triumph si sincer, nu am avut pana acum nicio experienta urata cu vanzatoarele de acolo, ba chiar am fatait_o pe o tipa ca nu ma puteam hotari…imi place jolidon, si ma simt bine cu lenjeria de la ei…
    Dar ma deranjeaza atitudinea unor vanzatoare, care atunci cand iti dau produsul parca ti_l arunca si nici nu zici ca pt asta sunt platite, sa_ti ofere produse, ma abtin, recunosc de multe ori, sa nu le zic ceva…aia e munca ta, si nu e rusinos sa muncesti si nu te tratatez cu lipsa de respect, atunci care e problema?!

    1. Adevarul e ca astea de la Triumph sunt muuult mai scumpe. Si eu prefer Jolidonul – catre Tr trag atunci cand anunta mare SALE. Numai ca si-au facut un site atat de alambicat , dificil si alunecos incat alunga usor potentialii clienti online………
      Ce vorbesc….nici nu stiu daca vand online ca n-am vazut preturi

      Au niste chilotei superbi si materiale bune….parca Triumph e mai clasic oarecum……La naiba, e mult prea scump!!! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *